Logo Powiatu Trzebnickiego
Powróć do: strona główna

Powiatowy Rzecznik konsumentów

Powiatowy Rzecznik  Konsumentów
Magdalena Trzewiczek

Starostwo Powiatowe w Trzebnicy

ul. Leśna 1

tel:  71 387 95 78
e.mail. m.trzewiczek@powiat.trzebnica.pl
 
Powiatowy Rzecznik Konsumentów przyjmuje od pn. do pt. w godz. 8:00 - 15:00
 
 

Zadania Powiatowego Rzecznika Konsumentów:  

  1. Prowadzenie bezpłatnego poradnictwa konsumenckiego i informacji prawnej w zakresie ochrony interesów konsumentów
  2. Składanie wniosków w sprawie stanowienia i zmiany przepisów prawa miejscowego w zakresie ochrony interesów konsumentów 
  3. Występowanie do przedsiębiorców w sprawach ochrony praw i interesów konsumentów
  4. Współdziałanie z Prezesem Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, organami Inspekcji Handlowej oraz organizacjami konsumenckimi
  5. Możliwość wytaczania powództw na rzecz konsumentów oraz wstępowania, za ich zgodą, do toczącego się postępowania w sprawach o ochronę interesów konsumentów 
  6. Możliwość występowania w charakterze oskarżyciela publicznego w sprawach o wykroczenia na szkodę konsumentów 

 

POMOC_KONSUMENTOM 

 


 

Pliki do pobrania:

Wniosek składany do rzecznika
Format: doc, 127.5 kB